Sunday 22 January 2012

KUJUJURAN..

jujur...
perlu ke ada perkataan tu???
orang kata nak idop ni tak payah nak jujur sangat..
kalau tak susah dalam menjalani kehidupan seharian..

aku pon tak la jujur mana..
tapi yang paling jujur tentang aku...
aku HANDSOME..
tu je yang paling jujur setakat ni..lalalala~ :p

ADEGAN 1


SAMAD: wei sameon,asal ko handsome sgt ari ni??


SAMEON: yeke?tipu la..


SAMAD: btollll!!aku jujur orangnya..


SAMEON: tipu la..xpayah la ko nak berdalih dgn aku lagi..


SAMAD: takkan la aku nak menipu kat ko..


SAMEON: aku xpercaya gak!!haaa..*sambil menghentak hentak kakinya


SAMAD: percaya la pada diri ini meon..aku jujur padamu..


SAMEON: tidakkkkkkk!!! *sambil berlari masuk tandas wanita :p


~oleh kerana kerap ditipu..sameon tidak lagi dapat membezakan antara kejujuran atau pembohongan..sejak itu,sameon telah menjadi guru tarian makyong kerana dia juga telah mengalami kecelaruan jantina yang melampau~ THE END..

4 comments: